lördag 21 december 2013

Tjoho! Vi har två vinnare!

Till tävling
Sådärja! Nu är tävlingen avslutad och jag har två vinnare!

Till Viffla kommer jag att skicka den gröna muggen, mockasinerna och hjärtörängena!

Emelie vinner den rosa muggen, brickan och de svarta drejade örhängena!

Maila era adresser till mig, så ska jag försöka få iväg paketen på måndag eller i mellandagarna! (ulrika at ulrikaolsson.se)
Tack till alla er som var med i tävlingen samt ni som lämnade synpunkter och credd för bloggen. Och tack som sjutton för era frågor där mina svar förhoppningsvis kommer att bli framtida blogginlägg!

3 kommentarer:

SONIA ROMANO sa...

Ulrika: que buena sorpresa!!! gracias por agregar el traductor, el blog quedó muy lindo!! cariños, Sonia.

Unknown sa...

Tillykke til de meget heldige vindere :)

Anonym sa...

Tänk att dina glöggmuggar från 1993 har funnits i 20 år och vi har använt dessa varje år i advent- jultider! Lika fina som när vi fick dessa. Bra keramik!
Mamma