söndag 29 januari 2012

Två ringar, två nya ägare!


Nu knyter jag ihop påsen. Avslutar den där lilla frågestunden som jag ordnade i veckan. Det är verkligen så himla kul att så många av er svarat! Så spännande att se vilka ni är, ni som läser min blogg. Det är en väldig spridning på er, både i ålder och bostadsort! Från strax över 20 år och upp över 80 år! Från Skåne till Norrland! Inte helt oväntat kanske, (eftersom ni läser min blogg) gillar ni det jag skriver om. Men det är ändå skönt att läsa det, för ibland kan jag känna mig helt lost i mitt bloggande.

Jag fortsätter väl som jag gör då! Med Majlis, loppis, kulturmiljöer, inredning och annat smått och gott! Ni får så klart fortsätta att svara på inlägget även efter det här, det är bara kul! På så vis hittar jag ju till era bloggar!

Två ringar var det! Och jag har två personer som jag gärna vill ge dem till!.

Den prickiga ringen ska få åka till Kattis. För de fina orden hon skrev om min blogg: Din blogg är lite som en påse plockgodis för mig, med många favoriter. Skulle det vara någon bit däri som är mindre god, då skramlar jag väl bara om lite i påsen. Bra ord! Gilla!

Den andra ringen, och den är enfärgad i grönt, vill jag gärna skicka till Josefine Ö. För att jag saknar hennes bloggande och därför blev så glad när hon kommenterade hos mig!

Men hörrni! Inte behöver ni Gävlebor vara blyga när ni ser mig på stan! Nu är jag ju jättenyfiken på vilka ni är, ni som suttit där på samma kafé som jag och liksom vetat vem jag är! Nästa gång ni ser mig, kom gärna fram och säg hej, det tycker jag skulle vara väldigt kul! Och än en gång, tack alla för att ni läser och tack för att ni kommenterade!

Gör det igen!

3 kommentarer:

marie-louise sa...

Och jag tittar verkligen in här då och då Ulrika, tycker liksom att dina grejer och det du håller på med är verkligt kul. Allt med husen, tankarna kring tid och liv...

josefin ö sa...

ååååh! finaste du!!!! tack så hemskt mycket, jag blir så glad i hela kroppen! kram om!

metamorphosis sa...

Grattis till de lyckliga ringägarna - och JA forsätt blogga som du gjort hitills!