tisdag 26 maj 2009

Förrådsrensning - nu på lördag!

Det här är ett av mina två källarförråd.

P R O P P F U L L T.

Mest beror det på all keramik som jag förvarar där. Det är keramik som jag vill ha kvar, sånt där som kan vara bra att ha när man ska bo i ett hus, eller kanske skaffa en sommarstuga... Ok, det är kanske en av alla dessa lådor som innehåller sån keramik. Den resterande mängden lådor är fyllda av gammal keramik, sånt som kan vara så gammalt som typ, 13 år. Så är det lådor med gammal keramik som är i utgående kulörer, lådor med andrasorteringskeramik och lådor med keramikprover. Här finns också lådor med nyligen hämtad keramik från ett av mina försäljningsställen. Bra grejer alltså, men utgående kulörer.

Nu ska jag sälja ut hela mitt gamla keramikförråd!! På lördag, den 30:e maj, klockan 12.oo-15.00 kan du komma och göra finfina fynd hos mig på innergården i hörnet av Hantverkargatan/Skomakargatan i Gävle. Om det skulle regna så håller jag till i källaren i mitt hus, ingång Hantverkargatan 10 A.

Det blir billigt.

5 kommentarer:

Maud sa...

Önskar att jag hade vägarna förbi! Har tyvärr inget alls av dig och jag kan tänka mig att det finns mycket jag skulle vända och vrida på... Hoppas att du får en bra försäljning!

Annas infall sa...

Lyckatill med försäljningen.... älskar din keramik....
Kul att du fått ett nytt jobb, så bra! Grattis heter det väl;)

//Anna

Charlotte Tollstén sa...

Lycka till!
Hade jag varit i din del av vårt land hade jag absolut kommit. Och handlat hade jag...

Iris sa...

Jag önskar också att man hade vägarna förbi! Kan du inte ordna med försäljning här på hemsidan?! ;-)

Ulrika sa...

Tack för alla glada tillrop!
Iris: Det går att beställa keramik från mig, genom att maila mig. Någon uppstyrd, så där automatisk nätförsäljning, kommer jag inte att ordna. Än på ett tag. Tiden räcker inte till för det. Tyvärr. Men emellanåt skulle jag ju kunna lägga ut något till försäljning på bloggen...