torsdag 1 september 2011

Byte av tjänster



Nu är Ullas burkar färdiga! De ska hon få av mig för att hon har lagat min stora Margaretha Grandin-matta så fint och varsamt. Mattan har en del rätt stora skador som egentligen skulle behöva omhändertas av en textilkonservator, men nu är skadorna säkrade genom första hjälpen från en väldigt duktig väverska! Mattan har ännu inte fått flytta in i lägenheten efter flytten. Men till hösten och vintern ska den nog få rullas ut igen!

Det är ju bara det bästa; att kunna byta grejer och tjänster med vänner som kan något som jag själv inte kan! Det känns helt gratis och båda blir nöjda! Ulla, om du läser det här får du gärna skriva i kommentaren hur du lagade min matta. Bild på den diskreta lagningen kommer senare!

4 kommentarer:

marie-louise sa...

javisst är det bra! Och snygga blev dom:)

Tyg och otyg sa...

Hej! Nu har jag dragit vinnarna i min tävling och du blev en av dem. Grattis! Om du mailar din postadress till mig på tygochotyg(a)gmail.com, så kommer pysselpaketet så småningom. Hälsningar Ida.

Kerstin sa...

Vilka fina burkar hon får!

Erika Åberg sa...

Åh, jag vill också hjälpa dig med något!