fredag 27 juli 2012

Semesterrensning


Jag har rensat i mina garderober och lådor. Igen. Märkligt, så mycket kläder som aldrig blir använda. Som aldrig blivit använda. En klänning här, en klänning där. De blir hängande i garderoben, ibland tar jag fram dem, ser hur bra de skulle bli med några små ändringar eller hur fint de kommer att sitta när jag väger några kilo mindre än nu. - Sen, tänker jag och så hänger jag in dem igen. Det här håller ju inte, man (läs: jag) kan ju inte spara på allt! Ännu mindre borde jag väl ha köpt de där kläderna från första början...

Jamen alltså. Utvalt är uppdaterad! Kanske är det någon av er som gillar något jag lagt ut? Det vore ju kul!

Kolla in HÄR!

4 kommentarer:

Solveig Lövendahl sa...

Tyvärr var jag för sent ute annars såg den prickiga blusen superfin ut. Är lite nyfiken på den klänning? blus? som skymtar längst ner till vänster. Ser så fin ut. Är inte till salu eller? Nyfiken.

BiZen sa...

Hejsan!
Har du hittat någon som vill sticka koftan till dig?Jag är intresserad av att göra det och du kan maila mig i så fall. Finns en mailadress på min bloggs högra sida.
Hoppas du hör av dig1
//Birgit

Ulrika sa...

Solveig! Uppmärksamt av dig! Jag hade ju glömt att lägga dit den klänningen! Nu ligger den där!

Ulrika sa...

BiZen! Tack för erbjudandet! Jag har fått flera! Än är det inte dags, sparar ditt namn!