lördag 12 januari 2013

Tips ska premieras!


Tack för alla era kommentarer på förra inlägget! Det känns fint att veta att ni vill att jag ska skriva här! Trots att inget av det ni skrivit känns vidare främmande för mig, har jag fått en del idéer om vad jag ska blogga om framöver. Ja, det blir loppis, ja, det blir Majlis, ja, det blir keramik! Vad gäller gamla hus är det just nu lågsäsong för gårdsbesök inom mitt jobb. Men jag har faktiskt några godbitar på gång, några fina gårdar i Hälsingland som jag ska till inom kort. Så det blir kanske något därifrån framöver!


Som utlovat är det två av er som kommenterat ska få en varsin liten telefonväska som jag sytt. Jag tog Majlis till hjälp vid dragningen. Väskorna kommer att gå till Fale Artut och Madelene! Skicka ett mail till mig med era adresser så ska jag skicka iväg väskor till er!

2 kommentarer:

maria carlander sa...

Oh, jag glömde kommentera! Jag passar på såhär i efterskott :) Kanske önskar jag samma som flera andra -men förutsägbart nog är jag ju såld på din keramik. Jag har sett på bilder att du har en massa fina handgjorda saker i sina köksskåp, så kanske en liten kavalkad med vad som finns där, när det gjordes (och hur) -och hur du tänker kring dem idag? Vilken mugg blev favoriten på morgonen, vilken skål till filen etc. Det är intressant tycker jag, det är inte alltid det man tycker är 'snyggast' som visar sig bli det mest använda!

Madelene sa...

Åh, vad glad jag blir! Helt oväntat, men kul. Hittar dock inte din mail-adress så kanske kan du mejla mig: madelene.lindqvist @ gmail.com

:)