tisdag 22 januari 2013

Nya älsklingar


Först och främst vill jag berätta att min Johan har startat en blogg! I den visar han sin konst. Så ni som sett Johans tavlor skymta förbi på min blogg - och har kommenterat dem - kolla in den!


Jag blev också glad att Miriam med Miriams kafferep har börjat blogga under eget namn igen, efter en lång tids uppehåll. En helt ny, fin blogg har hon skapat. När jag såg den började det klia i fingrarna på mig att fräscha upp min egen blogg... Miriams blogg är fantastisk inspirerande för mig som gillar kläder från 1930-40-talet.


En helt ny bekantskap för mig är Anna McClurg från USA. Jag hittade henne via en kommentar hos Malin Bohm. Nu har jag inte hunnit kolla tillbaka så långt i Annas blogg men hittills älskar jag precis allt jag sett där! Så fantastiskt vackra kläder hon skapar!

Samtliga bilder ovan är lånade från respektive blogg.

3 kommentarer:

Anna McClurg sa...

Thank you so much for including my blog! I have admired yours for a long time, so it is an honor to be "spotted" by you! Also enjoy checking out the other blogs you wrote about! :)

med nål och tråd sa...

Härligt med ny inspiration, det är alltid välkommet!

Miriam Parkman sa...

Tack för fin omskrivning!
Jag har inte sett din blogg förut men det verkar som att du gör väldigt mycket fint :)