onsdag 3 juni 2009

Vardag




Det finns just nu inte mycket tid över till min keramik eller till nya syprojekt. En blus ligger halfärdig här på en köksstol och på köksbordet ligger en lista över vilka grejer jag ska göra till Växbo, där jag ska sälja keramik under de två sista veckorna i juli. Jag bara jobbar och jobbar!

Sån tur att jag har ett arbete där jag får uppleva nya spännande miljöer nästan varje dag. Jag besöker platser som jag kanske aldrig skulle kommit till om jag inte haft det här jobbet. Platser som är fyllda av vackra föremål som bara är så bra för inspirationen!

Här är ett axplock bilder på vad jag sett de senaste veckorna...

1 kommentar:

Annika sa...

Vilka fina bilder! Duken på den andra bilden verkar helt fantastisk, för att inte prata om halmkronan (?). Jättekul att se!