tisdag 14 april 2009

Om påskhelgen







Så var Gästrik Konst slut för den här gången. Så här såg det ut i min lilla grindstuga där jag visade min keramik. Jag föll pladask för den lilla stugan då jag besökte den första gången och tänkte att min keramik skulle passa perfekt in i miljön.

Jag dukade upp som till en middag. De råa väggarna och golvet stod sig fint till möblerna och keramiken. Jag är väldigt nöjd med resultatet och hela helgen! Så många trevliga personer som besökt mig och som jag fått en pratstund med! På den andra bilden är det Spencer som är på besök och gärna vill ha sig en smakbit av bröden.

Igår började jag fundera över hur jag ska göra nästa år. Hur jag ska möblera då och vad jag ska visa. För jag ska vara med, det är ett som är säkert! Tack till er alla som kom och besökte mig under de fyra dagar då jag hängde i grindstugan vid Forsbacka Wärdshus!

8 kommentarer:

Charlotte Tollstén sa...

Vilken vacker miljö att ställa ut i.
Och vad fint du arrangerat din fina keramik. Förstår att det var en bra helg.

Anonym sa...

Så vackert! Vad fick du pröjsa hunden? Utgjorde liksom pricken över i:et i en back-to-basictraditionsspäckadmedelhavsair.

Solveig Lövendahl sa...

Så fantastiskt vackert! Jag håller med dig om att miljön passar perfekt till din keramik.

Erika sa...

Åh, vad fint det blev! Och vilken tur det var med vädret. Själv hann jag bara göra en snabbis i sydligaste Gästrikland. Tjurig hund och gnällig unge.

marie-louise sa...

vilka fina rum och väggar!

Cecilia sa...

Vilken fin miljö. Jag kan riktigt känna historiens vindar i den gamla grindstugan med din keramik som är modern och samtidigt retro. Fint!

Cecilia sa...

Vilken fin miljö. Jag kan riktigt känna historiens vindar i den gamla grindstugan med din fina keramik som är både modern, rustik och samtidigt retro.

Moa - En magisk purt... sa...

Så underbart vacker! Där hade jag lätt kunnat slå mig ner! I alla fall på sommaren.